yes sayang (:

yes sayang (:

Friday, January 22, 2010

saya rindu sekolah lama saya ):

hey sayang ,

oih,SUMPAH rindu sekolah lama.rindu dile yang !
boleh saya masuk sekolah AIZEK balik ?


macam mane ni.?..saya rindu lah.ahaha :))

kalaw ade DATIN kawan saya,saya dah duk kad AIZEK.tapi kawan saya too dah pindah.soo,saya pon pindah lah ):

"aku RINDU mung SEMUA ):"


DATIN,JIAH,MILA.!..terima kasih jage aku.HAHA..aku mane nak pandai handle diri. ):

mu orang yang jage aku.aku apriciate.kite pon aritu bukan gadoh op.?.salah faham je.mu orang sekarang ganti kawan2 lame aku ):

mu ganti NIENA,MIRA,NANA,SUE,CHER :)

sekarang aku rindu mu orang gile babeng.

aku rindu mu orang,rindu asrama,rindu MD.ZAIN MUDE.ahahha :))

untuk pengetahuan anda,MD ZAIN MUDE itu pengetua kami <33


kite boleh JUMPE lagi kan.?

aku rindurindu mu orang <33



No comments:

Post a Comment